Tuesday, April 1, 2008

Health Care Product


RE-VITA

Di lahirkan pada tahun 1936, Bob menghabiskan beberapa dekad dalm kajian nutrien, teknologi makanan kesihatan dan teknik pertanian dan pengembangan.

Pada tahun 1970- an, Bob telah mengetuai sekumpulan pakar dalam pengkajiannya selama 6 tahun dan membelanjakan US$6 Juta dalam penyelidikan dan pembangunan makanan lengkap- sejenis makanan yang membawa kepada kesihatan dan perlanjutan umur. Di motivasikan oleh niat baik, akhirnya bob memajukan Liqua- health- makanan lengkap, bernutrien molekular yang membekalkan nutrien yang di perlukan badan.

MISINYA


Lebih daripada 35,000 orang kanak-kanak mati akibat kekurangan nutrien pada setiap hari. Re- vita menunjukkan komitmennya dalam menyelamatkan kanak- kanak sedunia yang lapar dan kekurangan nutrien dengan menderma satu paket Liqua health pada setiap satu paket yang di jual. Sehingga hari ini, Re-vita telah menyumbangkan nutrien yang bernilai hampir US$20 juta untuk memerangi krisis kebuluran ini. Anda boleh membantu kami dalam "make a different".

TEKNOLOGI PRODUK

Dengan mempergunakan teknologi sedia ada yang paling canggih, tumbuh- tumbuhan keluaran Re-vita adalah mampu dalam menghasilkan produk sehingga 60 juta sehari.

Re- vita menegaskan mengguna ramuan yang berkualiti tinggi dalam pengeluarannya serta dengan tumbuhan terkini dan makmal makanan yang berteknologi tinggi. Re- vita merupakan pemimpin dalam bidang makanan lengkap nutrien molekular.

SYARIKAT PENUBUHAN

Re-vita Manufacturing company Inc. berpangkal di Florida, USA. Sejak di tubuhkan pada tahun 1986, Re- Vita telah melaburkan beberapa juta dolar dalam penyelidikan dan pembangunan makanan nutrien molekular.

Re-vita menawarkan siri produk eksklusif dalam penjagaan kesihatan yang lengkap yang di reka khas untuk membekalkan nutrien yang mencukupi untuk seisi keluarga. Ianya termasuklah Liqua Health, Liqua spirulina, Re- vita Power juice (sayur- sayuran), Re- vita power juice (Buah- buahan) dan Re- vita prebiotics (Enzim).

Re- vita menawarkan siri rangakaian produk nutrien unik yang lengkap yang dirumuskan untuk membekalkan nutrien yang mencukupi untuk seisi keluarga


**Liqua Health is a registered trademark of Re- Vita Mfg.com

No comments:

LH Visitors

free counter